onsdag 14 januari 2009

Halvtid

Yep. Då är den jobbigaste delen av veckan snart förbi och jag börjar räkna ner mot helg. Jag tycker att jag skött mig lagom bra (lagom är bäst!). Jag sörplar på med mitt te, försöker undvika sötsaker så gott det går (och unnar mig liten mängd när det känns rätt) och planerar middagar för glatta livet. Är inne i en sådan där matlagninsfas nu och då kan jag sitta med näsan i kokböcker och leta recept kvällarna i ända. Och jag planerar. Planerar, planerar och planerar. Tror jag har planerat mat- och träningsschema nu för 1 månad framöver, ha ha ha! Men det är så kul att sitta och skissa på mat och träning. Även väldigt bra att ha när motivationen tryter, vilken den garanterat kommer göra om ett par veckor...

Imorgon är det vägningsdag! Spännande och väldigt nervöst. Om jag har gått ner 0.5 kg har jag lyckats, men jag hoppas verkligen är jag tappat minst 1 kg. Kommer nog tyvärr att bli besviken annars. Men det känns i kroppen som att jag tappat under veckan, så hoppas det stämmer.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: