måndag 12 januari 2009

Veckans planering:

Träning: 1 jympapass + 1 spinningpass är inplanerat, förhoppningsvis hinner jag danspasset på fredag också. Skridskor på lördag om det fryser på i veckan, annars någon annan form av utomhusaktivitet.

Kost: Jag har planerat hela veckans middagar och skrivit inköpslista till M som ska handla. Laddar upp med apelsiner och mycket grönt te både på jobbet och hemma och hoppas på att det ska hjälpa mig driva julen ur min kropp.

Sömn: Sov 6 timmar inatt, vilket är alldeles för lite. Ikväll och resten av arbetsveckans kvällar satsar jag på att ligga till sängs senast 22.30.

Övrig hälsa: Ska på synundersökning idag. Har börjat se lite suddigt och känner mig ofta ansträngd i ögonen, svårt att fokusera. Hoppas både inte och på att jag behöver glasögon. Vad som helst för att bli av med det här obehagliga i mina ögonglober... Annars mår jag prima!

Inga kommentarer: